Plaćanje i dostava

Vrsta dostave:

  • 1. Vlastita dostava

Dostava zamrznutih proizvoda i poslastica na području Grada Zagreba i Zagrebačke županije.

Von BARF obavlja i organizira dostavu proizvoda na području Grada Zagreba te Zagrebačke županije. Budući da je naše zamrznute proizvode potrebno distribuirati u kontroliranom hladnom lancu, još uvijek nismo u mogućnosti slati ih dostavnim službama što bi nam omogućilo dostavu na području cijele Hrvatske.

Moguće vrste plaćanja:
  • Kartica (prilikom narudžbe na web shop-u - Corvus Pay)
  • Bankovna transakcija
  • Plaćanje prilikom preuzimanja (gotovina ili kartica)
Minimalan iznos narudžbe: 26,00 €
Besplatna dostava
Rok isporuke je 3 - 5 radnih dana od dana izvršene narudžbe.
Kupac će obavijest o točnom vremenu isporuke zaprimiti od strane web shop administratora Von Barf-a.


  • 2. Dostava kurirskom službom - DPD

Dostava poslastica na cijelom teritoriju Hrvatske.

Plaćanje: Kartica (prilikom narudžbe na web shop-u - Corvus Pay)

Naplata dostave: 5,50 €

Besplatna dostava za narudžbe iznad 35,00 €*
*osim za mjesta na pojedinim otocima gdje je dostava besplatna za narudžbe iznad 50,00 € (cijena dostave će biti naznačena prilikom izrade narudžbe)

Dostava poslastica u zemlje EU: Austrija, Češka, Njemačka, Estonija, Mađarska, Italija, Litva, Latvija, Slovačka, Slovenija

Minimalan iznos narudžbe: 50,00 €
Besplatna dostava

Za dostave koje izvršava dostavna služba (DPD) ciljani rok isporuke je 3 - 7 radnih dana od dana izvršene narudžbe. U sljedećim situacijama rok isporuke može biti dulji od gore navedenog:

  • dostava na otoke koji nisu mostom povezani s kopnom
  • dostava na udaljena i nepristupačna mjesta
  • dostava međunarodne pošiljke, u čijem slučaju rok isporuke ovisi o zemlji odredišta
  • izvanredne situacije (poteškoće u prometu, vremenske nepogode, povećan broj pošiljaka i sl.)

O točnom vremenu isporuke kupac će biti obaviješten od strane DPD-a.

Uvjeti dostave

Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt željene adrese. Za pošiljke većih gabarita dostava je moguća do prve fizičke prepreke koja onemogućava prilaz dostavnog vozila stambenom objektu. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac već do ulaza u zgradu.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te ih dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Način plaćanja

Mogući načini plaćanja, ovisno o vrsti proizvoda i mjestu dostave, su sljedeći:

  • Plaćanje karticom na web shop-u
  • Plaćanje bankovnom transakcijom
  • Plaćanje prilikom preuzimanja (gotovina ili kartica)

Kod izbora plaćanja bankovnom transakcijom, na svoju e-mail adresu ćete dobiti predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe. Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune – putem banke, pošte, FINA-e ili slično.

Po zaprimljenoj uplati, započet ćemo s obradom Vaše narudžbe. Kako se datumi izrade narudžbe i zaprimanja uplate mogu razlikovati, moguće je pomicanje datuma isporuke.

Opcija plaćanja prilikom preuzimanja Vam omogućuje da iznos narudžbe podmirite prilikom same dostave na navedenu adresu. Plaćanje pouzećem se vrši u gotovini ili kreditnom karticom, dostavljaču prilikom same isporuke na navedenu adresu. U slučaju da primatelj nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na definiranoj dostavnoj adresi u trenutku dostave, naša služba dostave će vas obavijestiti te dogovoriti novi termin za preuzimanje.

Povrat robe

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge, u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda te ste sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovorni za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom.

U slučaju jednostranog raskida ugovora postupat ćemo prema Zakonu o zaštiti potrošača odnosno Zakonu o obveznim odnosima. Povrat plaćenog iznosa izvršit ćemo Vam nakon što nam proizvodi budu vraćeni. Povrat proizvoda nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.

Kupac prema Zakonu o zaštiti potrošača članak 77. mora izvršiti povrat robe bez odgađanja u roku od 14 dana od kada je obavijestio o svojoj odluci da raskida ugovor, te snositi izravne troškove povrata robe ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora. Ukoliko kupac želi može se obratiti Von BARF d.o.o. na info broj +385 1 5813 155 ili mail adresu info@vonbarf.com radi pribavljanja obavijesti o načinu, mogućnostima i uvjetima vraćanja proizvoda od strane Von BARF d.o.o. Von BARF d.o.o. poziva kupca da proizvod zapakira u originalnu ambalažu kako bi se izbjegla oštećenja na proizvodu.

Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom što je utvrđeno kao obveza potrošača u slučaju jednostranog raskida ugovora u zakonskom roku od 14 dana.

Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti na sljedećoj poveznici: Raskid ugovora

Ugovor možete jednostrano raskinuti koristeći spomenuti obrazac ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor na trajnom mediju.

Povrat robe trebate izvršiti na adresu naše tvrtke:

Von BARF d.o.o., Posavska 4, 10430 Samobor

Obavijest o statusu vraćenog proizvoda i ostvarenom iznosu povrata primit ćete u roku od 10 dana putem e-maila. Povrat novčanih sredstava bit će odrađen najkasnije u roku od 5 dana od datuma upućivanja obavijesti.

Prema Zakonu o zaštiti potrošača dužni ste sami snositi izravne troškove povrata proizvoda ako koristite svoje pravo na jednostrani raskid ugovora.

U slučaju da naručite robu i odbijete ju primiti bez razloga (ambalaža nije oštećena), Von BARF d.o.o. ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos izravnih troškova povrata proizvoda.

Preporučamo Vam:

Ako je ambalaža oštećena nemojte preuzimati proizvod, nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati poduzeću Von BARF d.o.o.. AKO KUPAC NE REKLAMIRA OŠTEĆENJE AMBALAŽE DOSTAVLJAČU U TRENUTKU PREUZIMANJA PROIZVODA, SMATRA SE DA JE PREUZEO PROIZVOD S NEOŠTEĆENOM AMBALAŽOM.

Fotografije proizvoda‎ prikazuju načelan izgled te način uporabe proizvoda kao i prezentaciju proizvoda kako to predviđa proizvođač. Fotografija ne prikazuje do detalja konkretan proizvod koji se isporučuje kupcu, stoga Von BARF preporuča kupcu da detaljno pregleda karakteristike proizvoda koji su navedeni u ponudi na Von BARF Internet stranici prilikom izbora proizvoda.

Ukoliko oštećenje na proizvodu utvrdite nakon skidanja ambalaže, sačuvajte originalnu ambalažu i u roku 14 dana od dana primitka proizvoda kontaktirajte Von BARF d.o.o..

Ako je ambalaža neoštećena i preuzeli ste proizvod, pažljivo skinite ambalažu uz što manje oštećivanje.

Pažljivo pregledajte proizvod, njegovu prirodu, obilježja i funkcionalnost, ali nemojte proizvod koristiti ili njime rukovati ako namjeravate koristiti zakonsko pravo na raskid ugovora, jer svako daljnje rukovanje proizvodom umanjuje vrijednost proizvoda.

Von BARF d.o.o. odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima posebice Zakonu o obveznim odnosima Republike Hrvatske.

Reklamacije i prigovori

Nezadovoljni ste proizvodom kojeg ste kupili na našoj stranici? Obratite nam se s povjerenjem i Vašu ćemo reklamaciju riješiti u najkraćem mogućem roku.

Ukoliko ustanovite, prilikom prve uporabe, da je proizvod kojeg ste dobili neispravan ili njime niste zadovoljni, molimo vas da nas kontaktirate i slijedite navedene korake:

Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mailom na info@vonbarf.com odnosno telefonski na +385 1 5813 155.

Poslat ćemo Vam potvrdu primitka reklamacije i, temeljem Vašeg opisa reklamacije, informaciju o tome:

  • može li se proizvod zamjeniti
  • može li se za proizvod vratiti novac

U slučajevima kad se proizvod može zamjeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, kontaktirat ćemo vas kako bismo dogovorili termin preuzimanja proizvoda. Kada proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obavijest o povratu novca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod bit će odrađena unutar tjedan dana, a najkasnije nakon 14 dana. U suprotnom nas kontaktirajte telefonski na +385 1 5813 155 ili e-mailom na info@vonbarf.com.

Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te Vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Ukoliko oštećenje utvrdite nakon otvaranja pošiljke, sačuvajte originalnu ambalažu. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

Cijena poziva i obračunska jedinica za pozive naplaćuje se po cijeni poziva prema fiksnim mrežama telekomunikacijskog operatera korisnika.

Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 09.01.2016. godine, u pogon je stavljena Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS).

Elektronska poveznica (link) na Platformu za ORS – https://ec.europa.eu/odr